пʼятницю, 9 травня 2008 р.

Останній шанс

jovan: male and female


Всі хороші дівчатка схильні давати хлопчикам останній шанс, коли справа пахне смаженим.

Як правило, при цьому хлопчик не обізнаний про те, що у нього, бідненького, останній шанс.

Останній шанс буває тимчасовим і контентний.

Тимчасовий — це коли хороша дівчинка говорить собі:
— Бля, все це сумно, ах, як все це сумно. У нас так змінились взаємини. Ось раніше ми трахались при першій нагоді, а зараз ні. Раніше я у нього була улюбленою дівчинкою, а зараз — хз. Він мені не подзвонив знову, хоча обіцяв. Сонечко, як ти міг?! І того разу не подзвонив. І минулої середи наїбав. Далі йде внутрішній монолог на 40 хвилин, направлений на «сонечко», в процесі якого хороша дівчинка самопідбодрюється. Вона взагалі вірить в хороше. У неї Передчуття та Інтуїція. Їм вона вірить більше, ніж фактам. Як результат — вона вирішує дати нашому герою ще один останній шанс. Визначає час. Наприклад:
— Я почекаю до понеділка, потім пошлю його нахуй.

Я не знаю жодної хорошої дівчинки, яка б в понеділок зробила це. У неї начисто вивітрюється з голови понеділок, тому що до дня Х вона впадає у страшний жахливий жах, що цей тип їй так і не подзвонив. Далі вона готова чекати до другого пришестя, лише б він подзвонив. Або приїхав. Або прояснив нарешті "незрозумілу" ситуацію, яка триває вже (підставте ваш час). При цьому менше всього вона хоче справжніх прояснень. Вона хоче казки.

Контентний останній шанс залежить від змісту казки. Якщо наш хлопчик чувак заповзятливий і всі баби у нього тарифікуються, казку він наший дівчинці забезпечить. Рясно застосовуючи «зай», «киця» і «сонечко». Казка зазвичай буває з трагічним відтінком. Після чого наша хороша девочка — вона ж хороша! — починає його не просто жаліти і прощати. Вона починає карати себе, що не розгледіла у близькій їй, загалом, людині (ну ще б! після всього що було в ліжку — невже не близький?) зародок трагедії.

Караючись і поплакавши світлими сльозами над його «Зайчику, я ж тебе люблю!», а також прошепотівши «Хай у нього все буде добре, боже, я тебе прошу». Наша дівчинка через якийсь час з'ясовує, що хлопчик знову злився. Тоді дівчинка дає йому контентний останній шанс. Ледве чутні залишки здорового глузду підказують їй, що не може чоловік тижнями і місяцями «не могти» з нею бути. Особливо хороші дівчатка рахунок ведуть на півріччя. Так, по півроку чекають. Коли розсмокчеться його трагедія. «Хай він відійде від цього — говорить собі така дівчинка. Ну насправді, не може ж він під час цього (подію підставте самі) хотіти зі мною трахатись або поїхати на пікнік!»

Може. Відповідально, на особистому досвіді заявляю, що коли чоловік вас хоче, він вас може під час хоч чого завгодно. І не тому що він такий цинічний, а просто якщо він хоче з вами бути, ви для нього ресурс, звідки він візьме сили пережити будь-яку трагедію, депресію, невдачу і обвал на біржі. А також приповзти без сил після страшного робочого дня і трохи перепочити у ваших обіймах. Тому якщо навіть він зараз раптово намалювався з небуття, то швидше за все на тій стороні йому чомусь не дають. Втім, це тимчасово. Та дівчинка теж, як пити дати, хороша. Тому він як з'явився, так і зникне. Бо ім'я їм легіон.

Ну гаразд.
Тепер ще декілька ознак того, що ви будучи по вуха у лайні граєте «хорошу дівчинку».

1) Ви вживаєте слово «здається» (я відчуваю).
Мені здається, він, все ж таки, мене любить.
Мені здається, що він ніде не знайде таку як я.
Мені здається, це справжнє.
Мені здається, що він мене розуміє.
Мені здається, він зайнятий, тому...

Що відбувається насправді? Насправді ви, мадмуазель, не працює з фактами. Ви працюєте з власною інтерпретацією.

Чим загрожує?
Як мінімум, якщо ви особливо вперті, вам загрожує дізнатися правду від сторонніх людей. «Бачила твого в машині з якоюсь бабою. Вони цілувались».
Якщо ви після цього, добре поплакавши, скажете собі: «мені все-таки здається, що у нас все ще буде добре», то ви хронічно хороша дівчинка. Таких дівчаток лікують кувалдою: «Твій одружується в наступну суботу» (реальний приклад з життя).

2) Ви вживаєте словосполучення «лише він»:
Тільки він міг так мене зрозуміти
Тільки з ним у мене був такий секс
Тільки він так любив мою кішку

Що відбувається насправді? Насправді ви, мадмуазель, не бачили реальної людини. Ви маєте справу з власною ідеалізацією.

Чим загрожує?
За ідеалізацію когось чогось життя боляче б'є по голові. Насправді потім виявиться, що так само про нього може сказати будь-яка з його подруг. І кішок він любить усіх, а не тільки вашу. І секс у вас з наступним парубком може бути краще. І не розумів він вас жодного разу, навіть не міг запам'ятати, скільки ложок цукру вам класти до кави. І що ви, чорт забирай, не п'єте каву взагалі.

3) Ви сама собі говорите «ну гаразд»:
Ну гаразд, я ще почекаю.
Ну гаразд, якщо він не може, так що ж
Ну гаразд, йому зараз гірше ніж мені

Що відбувається? Ви боїтеся і відчуваєте власне безсилля.

Чим загрожує?
Зіпсованими стосунками з самою собою. Що, внутрішній голос жодного разу вам не сказав правди? У таких випадках він зазвичай верещить: я більше так не хочу! я не подобаюся собі навіть в дзеркалі! я не відчуваю більше себе бажаною, потрібною, коханою, зроби з цим хоч щось!

І якщо ви його почуєте, ви говорите останню, найстрашнішу фразу дійсно хорошої дівчинки:

4) Я все одно не можу нічого з цим зробити

Чим загрожує?
Зробить він з вами. Він поганий хлопчик. Він може. Він вже зробив. Він бачить, що ви на все готові. Ох, як нудно мати справу з людиною, яка на все готова!

Отже, якщо ви дали вашому поганому хлопчикові багато останніх-передостанніх шансів, час зачиняти крамничку. Якщо ви невиліковно хороша дівчинка, ви його про це повідомите. Напишіть йому або подзвоніть, і ви побачите, що буде — читай спочатку. Погані дівчатка не вважають потрібними витрачати на це час і сили.

© www.jovan.com.ua