понеділок, 31 грудня 2007 р.

2008

Новий рік - це сумне свято. Коли закінчується витрачений дарма рік, і починається новий, такий самий безглуздий рік. Орди п'яних ідіотів беззв'язно кричать на все горло, не підозрюючи наскільки жалюгідне їх життя.

- Ваааау!
- Ууууооооооу!
- Буееегкхх!


Люди дають обіцянки схуднути, покинути шкідливі звички та жити краще тільки для того, щоб три місяці потому забути про обіцянки з'їдаючи п'яте відерце шоколадного морозива, випльовуючи чергову легеню, сплачуючи аліменти.

- Йобаний рак! Треба зробити пару затяжок.

Дівчата кадрять хлопців, які їм навіть не подобаються, просто заради того, щоб не бути на самоті коли годинник проб'є дванадцять, щоб було з ким поцілуватись і на мить прикинутись що вони не самотні.

- Я крут, детка.
- *А при такому світлі він не такий огидний*


Релігіозні фанатики вилазять на вулиці, щоб розповсюджувати свої урбаністичні вчення.


- Якщо ви помолитесь, він прийде!
- Якщо ви побудуєте це, вони прийдуть!
- Якщо ви відсосете у мене, я прийду!


У наступному новому році зустрічайте новий рік як Йован. Трохи дешевого віскі, дешева стриптизерка і стара рушниця.

- Якщо хтось з цих святкуючих мудаків спробує зайти до мене, я рознесу їх тупі голови.

Вдало відсвяткувати, дєтішкі.